skip to main
|
skip to sidebar
Helene 1dhb
mandag 21. januar 2008
Helene
Hei jeg heter Helene.
Jeg har lyst til og bli frisør å går nå Hesign og Håndverk. I neste år skal jeg frisørlinjen på strømmen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(5)
►
juni
(1)
►
mars
(1)
▼
januar
(3)
Uten tittel
Fordeler:-Skrive på data-Ikke spisse blyant-Være p...
Helene
Om meg
Helene
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar