onsdag 23. januar 2008
mandag 21. januar 2008
Helene
Hei jeg heter Helene.
Jeg har lyst til og bli frisør å går nå Hesign og Håndverk. I neste år skal jeg frisørlinjen på strømmen.
Jeg har lyst til og bli frisør å går nå Hesign og Håndverk. I neste år skal jeg frisørlinjen på strømmen.
Abonner på:
Innlegg (Atom)